- Denne begivenhed er allerede afholdt.
Ånderummet

Kom med, når vi igen holder “Ånderummet” søndag d. 10.maj kl. 16.00 i caféen i Folkehuset Kvaglund.
Ånderummet er en lovsangsgudstjeneste – særligt for unge.
Vi ønsker at skabe et rum til et åndehul midt i hverdagen.
Ånderummets band leder os i lovsangen. Vi får besøg af Lasse, præst i Zions Kirken, som skal prædike for os.
Efter gudstjenesten vil der være mulighed for at blive hængende til kaffe, sodavand, fællesskab og hygge. Og da det er sidste gang inden sommerferien, så griller vi pølser og brød.
Alle er velkomne! Så tag gerne en ven eller studiekammerat under armen – og kom og vær med!
Vi glæder os til at se netop DIG!
Vi ses!
